Det flyter på!

Yes, allt flyter på som det ska! Nu jävlar, det här kommer bli tidernas bästa år! Har gjort en hel del roliga saker de senaste dagarna; Har mest blivit massa fikor med vänner och kortspel! Ätit här och där och haft det allmänt mysigt!

Fredrik och jag hade en hel dag/kväll då vi åt jätte god mat, kollade på film och myste! Behövdes efter allt han jobbat på sistone!

Jag saknar min älskling, han åkte på en riktig långmacka & jobbar därför 72 h i sträck, stackaren inge ombyte eller mat, så jag åkte till honom i Borlänge idag och lämnade över massa matlådor jag lagat & ombyte till honom <3

Annars har jag umgåtts med Fam Ljungberg idag, fikat med Niklas och varit och fixat med vigselringer, den är så fiiin!

Idag blev jag dessutom väckt med glada nyheter, om allt går som det ska imorgon så har jag nytt jobb =)


6 Dagar kvar........!

Kommentarer
Postat av: Kusin vitamin i huvudstaden

Halloj bruden :-)

Nytt jobb på gång??? Nu måste du genast uppdatera och berätta!!!!!

Tycker synd om Fredrik :-( 72 timmar är ju helt sjukt, men vad gör inte den killen för dig och er plånbok??? Han är BÄST !! :-) asg

Vet ännu inte hur helgen ser ut men uppdaterar dig så småningom (snart hoppas jag)

Kramizzzar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback