En kiropraktor tack!!

Jaha då var vi ute på en liten tripp igen! Igår kom jag till Uppsala, mötte upp älsklingen och firade hans pappa sm fyllde 50 år, det gjorde han förvisso när vi var i Venezuela men det firades med släkten nu i helgen! Efter firandet åkte vi vidare till Sthlm där vi träffade kusin vitamin och co, trevligt som vanligt! Jag hade ont i ryggen hela dagen igår och den låste sig hela tiden, så Dannemannen snäll som han är skulle hjälpa mig med ryggen, tyvärr är jag fortfarande inge bra men han fick bort en del knutar jag hade! På kvällen åkte vi tillbaka hit till Uppsala!

Vaknade idag, svårt att komma upp från sängen och ont så in i helvete, jag går som en gammal dag med hukad rygg, snyggt!! Sitter och försöker på tag på en kiropraktor som förhoppningsvis kan fixa detta. Om ett tag ska vi iväg till restaurangen som vi ska ha bröllopsfesten på och bestämma meny, sen åker vi en snabbis till pappa i sthlm och sen bär det av mot Vaxholm! Grabbarna ska gå på Idrottsgalan ikväll, jag och Sanna ska ta ett glas vin och snacka massa skit..Bara hon och jag =) Det ska bli skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback