....

Ännu sämre idag, fy! Gick upp med Fredrik imorse när han skulle till jobbet efter knappt en timmes sömn, ringde Vårdcentralen och fick en tid nästan på en gång! Träffade den trevliga Dr "Stefan Holm" som jag trodde han hette, visade sig att jag hade höga värden av vad det nu heter men inte tillräckligt för att få antibiotika, han trodde dock att det skulle kunna slå rejält eftersom att jag redan nu visade sådana symptom. Jag fick en medecin som skulle vidga mina bihålor och det skulle få mig att andas lättare, han sa även att jag skulle dubbla min astma dos.
 
Jag berättade om att jag haft så svårt att sova för att det gör så ont när jag ligger ner och det löste han med starka smärtstillande tabletter, han sa att det nog skulle hjälpa mig att sova oxå! OM det gjorde, jag tog en tablett, och sen vaknade jag upp 3 timmar senare!! Så nu är det bara att vara posetiv och glad så blir jag frisk snart hoppas jag =) Ska försöka lägga mig och sova ett tag till, har preliminärt flyttat in i vardagsrummet där jag bunkrat upp med dricka,kuddar, täcke, tidningar mm!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback