Gamla Känslor..

Jag tänkte att detta skulle bli en lugn & mysig kväll med lite egen tid. Istället satte jag min vid ett av mina gamla projekt, helt plötsligt kom det en våg av gamla känslor som sköljde över mig. Blev väldigt ledsen och fundersam! Jag vet att jag kommer jagas av detta i hela mitt liv och att det var jag själv som "öppnade dörren" men jag trodde att det skulle bli bättre med tiden....

Massa gegga, jag vet att många av er inte fattar någonting, och så ska det vara! Var tvungen att ringa älsklingen och prata av mig lite grann, så nu ska jag sätta på en kopp te, packa lite inför morgondagen och försöka stänga dörren igen, så att jag kan sova gott inatt.. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Linda L

Hoppas det känns bättre för dig nu... stor kram

2009-01-18 @ 10:11:45
Postat av: MizthaNguyen (v.

Hejsan, titta gärna in i min blogg! finns egen musik & dansvideos & dikter. Kommentera gärna! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback