Grattis mitt <3

Som fyller hela 24 år idag! Jag hade retats lite med honom att då kan man ju inte göra något speciellt, han sa att något måste det finnas?! Någon dag senare kom han fram till mig och sa "Du jag får faktiskt adoptera & sterilisera mig, så det så" Ha Ha! Han är ju bara för rolig!

Idag har det varit en jätte mysig dag, gav älsklingen frukost på sängen, sen kollade vi lite på tv & bara slappade...Fam Ljungberg kom förbi och Grattade Fredrik, och han fick en så sjuk present =D Han har fått ett presentkort för att ta hål i örat, med ett Bling Bling örhänge, fy fasiken säger jag bara, ALDRIG!!! Vi surplade kaffe och åt våfflor =) mumma!

På eftermiddagen stack jag in till stan för att ta en hejdå fika med Bea som ska plugga i Östersund, men hon skulle tydligen va hemma ganska mycket så det dröjer nog inte allt för länge tills vi ses igen! Hann med en snabb runda på stan, till Frissan för att kolla en grej, köpa sista presenten till Fredrik och sen träffa Emma en snabbis!

Åkte sedan hem och hämtade gubben, hade nämligen bokat bord för oss på "Greken" där vi åt en fantastisk god middag, bordet var dessutom super fint dukat med blommor, ljus och Sverigeflaggan =) Grattis igen min älskade <3

1 dag kvar........Är så nervös inför morgondagen....


Kommentarer
Postat av: Mie Nygren

Tiden tickar framåt och du närmar dig ditt bröllop för varje sekund så det är verkligen på tiden att du hittar rätt brudklänning ;-)

Men känn dig inte stressad av mig bara fniss

Hur är det med bokning av manikyr och pedikyr???? Har du kommit på vad du ska ha på dig som är gammalt, nytt och lånat???? Och vilket av dina plagg som ska vara blått???

Ja, så är det Lisa du ska ha något gammal, något nytt, något lånat och något blått. Men det visste du väl redan :-)



Lycka till i Bålsta.

Kram från kusinvitamin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback