Hemma igen!

Nu så är vi hemma igen! Hade det underbart härligt i fina Vaxholm där våra fina vänner bor =) Som jag skrev tidigare så var gubbarna iväg på Idrottsgalan, de hade haft riktigt skoj,så det var en uppskattad present..Jag  och Sanna korkade upp vinflaskan och njöt av en kväll med Lipstick Jungle och massa skit snack.

Vaknade 05.06 imorse och var as pigg tyckte att alla andra kunde gå upp också, men jag fick tvinga min själv att somna om innan jag gick upp, rotade runt i hela köket och bjöd alla på frukost =) Dagen fortsatte sedan mestadels i soffan där vi alla slappade framför tv..Sen bar det hemöver, skönt att komma hem till Smulan igen!

De nästkommande dagarna blir en ny utmaning för oss, men det är spännande och givande! Nu ska jag poppa lite popcorn med <3, slänga mig på soffan och mysa med Fredrik, 72 timmars jobb väntar på honom from imorgon bitti, uffa..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback