Lång dag..

Idag har det varit en lång dag, gick upp och åt frukost & kollade lite på tv med Fredrik innan det var dags för honom att åka och jobba igen! Det kändes så tråååkigt, ville verkligen inte att han skulle åka! När han åkt halv sov jag på soffan ett tag tills Linda ringde och bjöd in mig på Lunch och kaffe, vilken lyx, det bjöds på potatisgratäng med fläskkotletter i lök & gräddsås, riktigt smarrigt! Blev ett par timmar där, busa med gullungarn och snacka massa skit! Tack för allt =)


Åkte sen hem och skottade lite och städade vårt fina, stökiga hus =P, hade tänkt att göra fint hemma tills älsklingen kom hem igår men eftersom att jag har varit sjuk så lät jag det vara! Men nu så är det som det ska vara! 

Nu ska jag dricka upp det sista teet och sen ska jag lägga mig, så jag kan vara pigg & glad imorgon när min älskling kommer hem!


Kommentarer
Postat av: Linda L

Varsågod.. vart ju riktigt smarrigt. :)

2009-01-25 @ 21:03:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback