"Life with Lisa"

Kolla in kusin vitamins kommentar/önskemål i min blogg;

"Kan inte du övertala Fredrik att göra en sidoblogg? Jag skulle vilja läsa hans tankar och ideer runt allt bröllopsbestyr och livet med Lisa när hon är lätt förvirrad, glömsk, totalt speadad och helt underbar! ASG
Jag tror den bloggen skulle bli skitkul att följa, så hjälp mig nu alla kompisar och kontakter!  Få Fredrik att blogga om "Life with Lisa" !!!!!! "

Fredrik och jag garvade som fan när vi läste detta! Ha ha...Han har dock gått med på följande:

"Om Lisa får 10 st kommentarer i sin blogg om att personerna vill att jag ska börja blogga om livet med henne, så kommer jag att starta en liten blogg" / Fredrik

Lisa säger: KOM IGEN nu allihopa, det är nu ni har chansen att få reda på hur det verkligen är att LEVA MED MIG  =P


Kommentarer
Postat av: Kusin vitamin i huvudstaden

Oki Fredrik,

Här kommer nummer 1 !!!

Hon som är BÄST tillsammans med dig:-)

Anders hittar inte tangenterna men han är nummer 2!

Peter vill gärna höra båda sidorna så han intar plats 3!

Skorpan är en säker nr.4!

Danne tycker det behövs lite jämnvikt i er rellation så han är nummer 5!

Sigge håller alltid med husse så han intar nummer 6!

Finffin älskar sin *Fredrik som aldrig borstar håret eller duchar henne så hon är nummer 7!!

Sessan är en säker "fan of Fredrik" och nummer 8!

Pucko fattar ingenting och följer familjens ström därav har an tagit nummer 9!

Sen läste jag att Lisa tycker du ska haka på så då är hon nummer 10!!



Klart!!! Fredrik ska börja blogga på "life wit Lisa"

:-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)

Postat av: Kusin vitamin i huvudstaden

Glömde en viktig detalj till dig Fredrik!

Vi vill höra alla detaljer om Lisas ångestnoja ang. din svensexa!!!!

Precis som att hennes möhippa skulle bli lättare haha haha ASG

2009-01-09 @ 15:45:47
URL: http://floorballkeeper.blogspot.com
Postat av: Sanna

Kom igen Fredrik, det vore skoj att läsa :)

2009-01-09 @ 21:16:42
Postat av: Linda L

Kom igen nu Fredrik.. blogga på nu ;)

2009-01-10 @ 07:40:20
Postat av: Dan L

Klart det :)

2009-01-10 @ 07:41:11
Postat av: emma eskilsson

självklart sållar jag mer till er andra, vore jäkligt kul att läsa din sida av livet oxå fredrik =)

2009-01-10 @ 09:03:09
URL: http://zeraa.wordpress.com
Postat av: Elin

kom igen nu pappie!!!! klart vi vill läsa alla dina innersta tankar och hemligheter ;) kram på er!!!! saknar er jättejättemycket!!!

2009-01-10 @ 10:29:00
Postat av: Johanna

Jag håller med alla andra, kom igen nu Fredrik! Hoppas allt är bra med er : ) Puss puss

2009-01-10 @ 18:15:31
URL: http://blikvar.blogg.se/
Postat av: Lisa

Jag vill oxå läsa :P

2009-01-10 @ 22:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback