Min Dag..

Idag har det varit en underbar dag-min dag=) Sov ut länge, åt en god frukot med älsklingen, åkte sen till Fam Ljungberg på kaffe & kortspel! Sen åkte vi hem packade in oss i bilen och åkte till Bålsta! Där jag skulle prova ut min brudklänning! Mötte upp Sanna & Johan där, Sanna följde med mig och gubbarna gick och käkade pizza på "restaurang rhodos"..

Jag & Sanna gick in i den fina butiken, möttes av trevliga Sonia och massor av brudklänningar! Tänk va underbart, att få stå helt själv i en butik, prova i lugn & ro och bara ha all uppmärksamhet, inte fel det =)

Provade några klänningar med jag fick inte den där "wow" känslan, ingen av dom kändes som "min", jag trodde aldrig att det skulle sluta med att jag köpte en klänning som vi dessutom designat tillsammans! Jag, Sanna & Sonia slog ihop våra kloka huvun och designade en otroligt vacker, underbar klänning! Åh va jag längtar tills den är färdigsydd och jag får komma dit och sätta på mig den! Kostadelite extra men det är det fan värt! Verkligen skönt att Sanna följde med (Tack gumman) säga att jag var ganska "lost" inne i butiken, det var för mycke tankar osv!

När vi var klara joinade vi gubbarna och åt lite god mat vi å...Så nu är vi äntligen hemma igen! Jag är ganska så trött efter allt, så nu ska det bli skönt att gå och lägga sig! Men först en kopp Te, har så jäkla ont i halsen, förkylning på G?

Kommentarer
Postat av: Linda L

Skönt att det gick bra ändå.. och att du hittade en klänning som du gillade, även om du fick den nysydd ;)

2009-01-14 @ 06:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback