På bättringsväg!

Yes känner mig mycket piggare idag, så nu är det nog på väg att gå över helt! Ville dock ha en extra vildag så jag åkte inte med älsklingen till Uppsala idag, utan jag satte honom på ett tåg! Tänkte åka imorgon förmiddag istället, umgås lite med Fredriks familj innan vi drar till Barkaby och dricker kaffe och skvallrar med kusin vitamin =)

Det känns verkligen tomt hemma nu när Fredrik åkt, men men då kan jag ju passa på att surpla lite kaffe, läsa bloggar och bara ha lite egen tid, kan vara ganska skönt det också! Ska laga lite mat nu, sen tänkte jag ta ett bad och lyssna på Celine Dion och "sjunga" för full hals!! Ha ha!

Kommentarer
Postat av: skorpan

celine dion :O ojoj de måste vart vackert kycklingvinge :D

2009-01-19 @ 19:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback