Tankar mot det positiva!

Idag har det varit fullt på schemat hela dagen, vilket är väldigt skönt just nu när jag behöver tänka på annat! På förmiddagen kom Elin förbi, drack kaffe, åt lunch och vi snackade massa skit! Så skönt att träffas, känns som att det var evigheter sen! Hon skulle göra ett ärende på stan efter lunch så vi hängde på och fick faktiskt lite gjort vi å.

Lite senare kom Emma förbi på en fika med oss, jag hade precis satt på kaffe och bakat kladdkaka så det var perfekt timing =) Resten av eftermiddagen flöt också på bra, Elin och jag slog oss ner i soffan, kollade klänningar och pratade bröllop. När Elin åkt hem gick jag över till fru Ljungberg & kollade om hon behövde hjälp att packa upp lite! Där blev det kaffe och planering. Sen hem till Fredrik igen, laga mat, mysa, organisera pärmar och nu har jag precis pratat klart med min kära Sanna i telefon! Så nu ska jag sätta på en kopp te & sen kramas lite med gubben!

Kommentarer
Postat av: emma eskilsson

Låter som en toppen dag helt enkelt :P

Postat av: Anonym

Du tjejen!

Varför kan man inte skriva i din fina bröllopsblogg??? Jag vill ju tacka för det vackra inbjudningskortet till bröllopet!!! :-(

Nej, du måste genast öppna för kommentarer - jag lovar att inte reta gallfeber varken på mig själv eller dina vänner ;-)

2009-01-29 @ 17:09:19
URL: http://floorballkeeper.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback