Flitiga vi :)

Känns som om dagarna bara rullar förbi, tankar snurrar och vi börjar bli nervösa, inför bröllopet & inför möhippa/svensexa!! Saker glöms bort och annat prioriteras..Har fortfarande en hel del "måsten & borden" som vi  ska ta tag i....Jag var uppe med tuppen imorse, kunde inte somna om, lät älsklingen ligga kvar och gick över till Linda på kaffe, skvaller & våfflor :) Så trevligt så!

Sen hem för att göra lite nytta, och hej och hå va flitiga vi va, rensade hela förrådet, tvättstugan, gjorde snyggt i lådor, organiserade alla verktyg osv osv..Sånna där saker som inte direkt syns "utåt" men ett nödvändigt ont! Tur att Emma tittade förbi på en kaffe mitt i stöket så vi fick vila lite ;-) 

Nu sitter jag och älsklingen i vardagsrummet, myser och snackar lite skit..Han jobbar imorgon så nu ska jag ta vara på den tiden vi har kvar av kvällen..Laaater <3

Kommentarer
Postat av: Marie Nygren

Hej paret blivande Roos :-)

Hihi... ni kan gott hålla på att städa och feja. Det är skönt att få det gjort. Använder ni det som sysselsättning för att slippa oroa er för möhippa/svensexa så lär ni hinna klart med hela huset innan det är dax ;-) ASG

Själv har jag upptäckt att det blir innebandyhallen för mig hela helgen!!!! Lördag 8-21 och söndag 7.30-20. Länge leve ungdomsidrotten :-)Men jag avslutar ju helgen med AIK och Solnahallen, nu återstår bara att få reda på vilket lag som kommer och gästar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback