Full fart......mot pension?

He he, känner mig riktigt gammal idag då vi varit inne på banken och bestämt hur vi ska pensionsspara, bra men inge vidare kul, just nu! Idag har vi gjort massa nytta hemma, storstädat, uträttat ärenden mm.. Känns riktigt skönt att ha det gjort inför helgen!! Ser verkligen fram emot denna helg <3

Nu på kvällen har jag och älsklingen ätit en god middag och sen bakade vi kladdkake muffins, blev riktigt gott =)


Snodde denna bild av kusin vitamin i huvudstaden, det var skön tycker jag =)

Kommentarer
Postat av: Emma

hej lisa, jo tack det är bra med mig! Själv då?

Jag köpte mitt på rapunzelofsweden.se. Mitt är äkta kankekalon hår och är då inte äkta men det finns äkta hår också, som går att locka osv - till ett bra pris. Så kika in på deras sida vettja :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback