Här igen ;-)

Ja som sagt en liten uppdatering av dagen! Idag har vi också hunnit med en hel del, handlat, fixat lite hemma, tvättat bilen in & utvändigt, varit ute med Fam Ljungberg stora delar av dagen, busat med ungarna, druckit kaffe och snackat skit..Sitter nu och väntar på det spännande svaret om vilka 2 som går till final i Let´s Dance :) Jag måste säga att jag hoppas på grabbarna :) Men alla är verkligen super duktiga!!

Älsklingen åker imorgon bitti iväg på 48 timmars jobb, kommer sakna dig massa! Själv packar jag mitt pick & pack och flyr till lugnet i Bredsand med kusin vitamin..Jag åker ganska tidigt imorgon bitti och hoppas jag får med mig skorpan (om hon inte sover) till Bålsta för nu ska jag äntligen få hämta klänningarna :)

På återseende och ha en riktigt trevlig helg, det ska jag ha!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback