Innan jag får skäll...

Så är det bäst att jag uppdaterar :)

Som jag skrev tidigare så besökte jag kusin vitamin med familj i lördags, hade en riktigt trevlig dag. Skorpan följde med till Bålsta och hämtade klänningarna, sen åkte vi in i Enköping och shoppade lite. Sen umgicks vi med familjen hela dagen/kvällen och hade det riktigt trevligt, blir alltid så glad när jag umgås med tokstollarna :) hihi

Igår fikade jag med fam Ljungberg och sen hem för att tvätta massa maskiner, högen var alldeles för stor för att strunta i, sen plockade jag iordning lite och dammsög! Efter det ringde Emma och ville att jag skulle komma på kaffe, blev en tripp in till stan på kaffe & skvaller, trevligt som vanligt! På kvällen blev det Beck film som jag kollade på med Dan!

Imorse åkte jag till Borlänge, min favoritbutik i Kupolen har gått i konkurs så jag passade på att handla lite på super rean. Hittade en super snygg jacka, 2 par byxor, en cardigan och en tröja som fick följa med hem! Rensade ur garderoberna här hemma idag, så nu hänger bara det i garderoben som används!

Min älskling är hemma igen efter 50 timmar utan varandra, så skönt att han är hemma, nu är det som vanligt igen :)

Kommentarer
Postat av: Marie Nygren

Haha... nu klarade du dig med ett nödrop :-)

Puss på er!

Fredde vad tror du om AIK-Storvreta i semi???

Postat av: Anonym

hej gumman! trevligt att läsa att det händer mycket nu i ditt liv, dvs roliga saker!!! ;) saknar dej!!! pusselipuss

2009-03-24 @ 17:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback