Intensiva dagar!

Ja som sagt Fredagen var inte bra- nått mer om det vill jag inte berätta om förns på måndagkväll!
(för mig är det söndag idag, har ju fortfarande inte lagt mig)...

Lördagen var ganska så bra, fick trevligt besök av Lotte & Biggan på dagen, det var verkligen länge sen, fick tulpaner och en jätte fin present

                                             Together- Willow Tree..

Senare på kvällen tittade Familjen Ljungberg in på en underbart god 3-rätters middag! Riktigt trevligt..

Idag har vi varit i Uppsala, hälsat på Freddes föräldrar och varit på Hockey Mora-Almtuna, riktigt spännande match och ett bra drag! Nu har vi nästan precis kommit hem, varit i Avesta på Akuten med Dan Banan som gjort illa foten rejält, läkaren misstänkte att det kunde vara brytet men röntken var stängd, så han fick antingen åka till Akuten i Falun och vänta ett X antal timmar, eller hem och sova och röntka imorgon bitti, tror att jag får vara Taxi imorgon eftersom att trollungen ska skolas in på hennes nya dagis =)

Kommentarer
Postat av: Linda L

Tack för hjälpen både igår och idag... ja vad var det nödvändigt för att han skulle bryta foten då ;)

2009-03-02 @ 07:02:22
Postat av: bebbe

vaaaa??? fatta vad man känner sig INTE som hdabo just nu...får ju inget update alls ju! att philip gått och gjort illa sig och vart på akuten, hade du inte en tanke på att tala om för lilla mig igår......menmen...får väl acceptera att saker och ting förändras när man inte bott i stan på flera år :D haha...skämt åsido....tur att det gick bra iaf!!! saknar er alla!! kommer upp nästa vecka! massa pussar, love*

2009-03-02 @ 20:53:29
Postat av: Marie Nygren

Hallå bruden!

hur gick det i måndags???? Taskig uppdatering till stora staden och kusin vitamin ;-)

Har du hemlisar på g? Stinkpinnarna ligger här i köket och du hittar till mitt kök.

Pöss på dig.

PS! Hade han en fraktur eller ?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback