Ja dagen började ju kanon......

Eller inte..När jag vaknade och kom ner till köket så möttes jag av en unken lukt och ett kylskåp som gått sönder, kul jul..Paniken sköljde över mig med frågan vad fan gör vi nu? Visst vi har ett sparkonto för precis sånna här situationer, men eftersom att nästan alla pengar vi äger går till bröllopet, så fanns det inte mkt på det kontot. Fick ställa in saker idag som jag verkligen sett fram emot. Men men det kommer ju fler dagar!

Älsklingen kom hem vid lunch och vi käkade en riktigt god lunch med Niklas, trots att jag varit så arg idag så lyckades jag ju med en god lunch iallafall :) Sen åkte jag och älsklingen till Avesta och köpte en ny kyl/frys, som skulle levereras imorgon mellan 10.00-12.00 tack och lov, för nu står maten (som överlevde) ute på terassen, så är det någon som är hungrig så är det bara att komma förbi =P

Innan vi åkte från Avesta så åkte vi in på coopen sen åt vi thaimat *mums* Nu sitter vi och myser i soffan framför Lets Dance Finalen <3 <3 <3 Spännande!

Kommentarer
Postat av: Marie Nygren

uppdatering kräves :-)

Haha...hoppas du överlevde och att huvudet sitter fast idag.

Kramiz till dig och nu vet du varför Skorpan inte ville åka finlandsbåt med dig i går ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback