Missat att blogga 1 dag

Och redan har jag fått knäpp på fingrarna ;-) Ha Ha, tack kusin vitamin i Huvudstaden som håller koll på Flisan =)

Jag tänkte blogga igår kväll/natt men jag orkade inte! Igår skulle vi göra så himla mycket men det slutade med att vi bara "hann" med hälften! Var på Willys i Avesta och storhandlade, sen skulle vi bara "kolla" på Jysk och det skulle vi aldrig ha gjort, slutade med att vi åkte hem med den där köksskänken vi velat ha länge, men vi hänger inte läpp för det för vi fick över 2000:- rabatt, nice! Det blev så himla fint i köket...

På kvällen var jag sugen på att kolla på film, har länge velat kolla på "så som i himmelen", älsklingen sa att vi hade sett den tillsammans förut, men det hade jag inget minne av, när vi kollade på filmen så visade det sig att det hade jag faktiskt inte, men den var riktigt bra, tyckte vi båda två!

Här kommer kusin vitamins efterfrågningar;

1. vill ha bilder på smulan :)

                                      
Här är lilltjejen                                            Som älskar att busa

                                
                            Och precis som sin mamma:
                                 älskar hon att sova..


2. Vill veta Freddes reaktion?!
-Där är Flisan inte med på vad hon menar?!


3. Svensexa & Möhippa, vad är det??! JAG orolig?! Ha Ha, nej då!

4. Uppdatering om ev nya jobbet kommer under veckan!

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sen får vi se vad dagen har att erbjuda!!!

Kommentarer
Postat av: Marie Nygren

Önska er sång och foto?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback