Myssöndag!

Har varit en mysig söndag idag, lunch, kortspel & prat med Fam Ljungberg! Efter det har jag och älsklingen fixat med lite saker här hemma! Handlat på ICA och haft en allmänt trevlig eftermiddag/kväll..

                  

Till middag åt vi "Bruchettas" så himla gott, vi åt det första gången i Venezuela! Riktigt gott, fråga gärna om recept om ni vill ha =)

                

Det snöar som tusan här, inge kul, vill ju ha vår nu!! Nej nu ska jag fortsätta kolla på Beck-Skarpt läge, spännande! Ha en trevlig kväll allihopa...


Kommentarer
Postat av: Linda L

hallå.. det var ju inte skarpt länge heller... Den felande länken hette den juh ;) hehe

2009-03-09 @ 11:18:06
Postat av: Linda L

Jävla kärring te å märka ord tänker du nu ;) hehe

2009-03-09 @ 11:18:49
Postat av: Marie Nygren

Uppdatering mitt hjärta, uppdatering! ;-)

Nyfniken och vill veta - hur det går med ev.jobb - hurFredde reagerade på mitt förslag - hur hysterisk du är inför svensexan som kommer att hållas senast den 1/5-09 - hur hysterisk du är inför möhippan som kommer att hållas någon gång mellan dagens datum och den 1/5-09????????

Sist men inte minst varför får jag ingen bild på Smulan???? Hihi..något att bita i.

Puss på dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback