som lovat...

så kommer kvälls uppdateringen ;-)

Har varit en riktigt bra dag idag! Dagen började med Kaffe & skitsnack med Elin! Sen åkte vi in till stan för att hon skulle möta Nea och jag va tvungen att kolla in dunder rean på Taste & toush 50 % på allt i butiken, inte dåligt! Hittade dekorationen till bröllopet, jätte mycket fint för under 150:- inte illa... Sen in på systemet för att beställa lådorna med champange inför bröllopet...

Åkte sen hem och fixade allt det sista som skulle göras så nu kommer min älskling bli glad när han kommer hem imorgon =) På kvällen kom Fam Ljungberg över på Mat & Fika, trevligt med lite besök och en paus från allt jobb med bröllopet!

Kommentarer
Postat av: Linda L

Med toktrött barn och tokmycket skrik haha :)

2009-03-17 @ 07:13:12
Postat av: Marie Nygren

Hallåååååååååååå!

Bild på köket!!!!!

Måste ju se slutresultatet!

puss på er i Hedemora, som sagt jag ska dit nästa säsong och kolla in lillmålisen och då ska jag tvinga med mig Fredde! Bara så ni vet så är han upptagen med mig en helg till hösten.



Krama Elin också!

Postat av: bebbe

tack gumman för en trevlig helg!

å kram tillbaka till mysiga familjen i Stockholm :)

2009-03-17 @ 17:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback