Tiden springer iväg!

Hej hopp i farten...Tänkte ju blogga igår men det kom annat i vägen!

Dagen igår började med att jag hämtade älsklingen på jobbet, vi åkte in på "Rusta rean" och handlade nya efterlängtade tapeter till köket, hela 200:- kostade vårt kök att göra om =) Dan kom in på Kaffe och hjälpte till att tapetsera (läs:gjorde typ allt) ha ha, tack snälla!

Som tack för hjälpen bjöd jag honom på hans favvorätt hos oss, Lövbiffsrolader fyllda med ost i sås som serveras med potatismos, Min underbara kusin vitamin i huvudstaden som lärt mig =)

Efter det blev det myskväll med älsklingen och kvällens spännande Beck-det tysta skriket, skitbra film, riktigt spännande!

Nu så har jag en hel del att göra, återkommer ikväll och skvallrar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback