Ur ett annat perspektiv- bild 1

Hej hej heeeeeej =) Jag är på riktigt bra humör idag. Var som sagt ute med älsklingen och Bonushunden Molly på en skön promenad i solen, fick massor av energi! Haft en allmänt mysig dag, gjort lite ärenden (läs mer om det på bröllopsbloggen) och pratat en hel del i telefon (som vanligt) ha ha!

Dagens bild/Dagens känsla:

Hjärtat på bilden står för kärlek, kärlek till min älskade Fredrik, nu när det börjar närma sig bröllop med stormsteg och jag är alldeles hispig, så tänker jag mycket på vårt liv tillsammans! Jag känner så mycket kärlek, det pirrar i hela mig när jag är med Fredrik och jag är så lycklig med honom. Jag tänker mycket på vårt bröllop och våra 6 år tillsammans, vi har verkligen haft massor av härliga stunder och många fler kommer det bli..



Så denna bilden representerar min kärlek och vårt nya liv som gifta....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback