Ur ett annat perspektiv...

Nu till Utmaningen, tycker att jag kommit på en rolig grej, här ska ni få höra;

Regler

<3 Under 3 dagar ska du ta en bild på något som du kan förmedla en känsla igenom
-Bilden ska alltså vara tagen samma dag (så fuska inte och ta en bild ur arkivet)

<3 Detta ska självklart redovisas på bloggen samma dag du tar bilden

<3 Inget tvång på antal personer du ska utmana, gör precis som du vill

<3 Se denna utmaning som en kul grej, ut och fotografera men framför allt ha kul =)

<3 Kom ihåg att länka till de vänner du vill utmana och informera dom om det

Följande personer vill jag utmana 

<3
Zera

<3 Skorpan

<3 Marthina

<3 Fru Ljungberg

<3 Kusin vitamin i huvudstaden


Nu kör vi brudar =) Lycka till.....


Kommentarer
Postat av: Marthina

Ojoj, jag ska göra mitt bästa :D Börjar imorgon! Kramis!

Postat av: Marie Nygren

Haha...kolla in knappens röviga kommentar på min blogg!!

Inget barnasinne kvar hos en så vuxen och mogen kvinna på 18 år :-)

2009-03-18 @ 17:35:32
URL: http://floorballkeeper.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback