Soffpotatislandet....

Ja jag som undrade vad dagen idag hade att erbjuda! Mycket skoj är iallfall säkert, Älsklingen och jag hamnade i soffpotatislandet efter mitt sista inlägg, och helt plötsligt plingade det på dörren, det var Peter som kikade in på en kaffe & lite skvaller, jätte skoj..Sen kom Ronny förbi och babblade om lite allt möjligt & hämtade lite saker!

Älsklingen & jag har disskuterat idag om hur vi ska göra "om" huset så att det blir bäst med tanke på framtidens utmaningar, tror att vi kom fram till något riktigt bra! Får se när vi tar tag i projektet. Det är en sak att öppna sitt hjärta och hem, men det måste finnas en gräns också!

På eftermiddagen skulle vi bara gå över till herr & fru Ljungberg på en kaffe, vilket slutade med många timmars prat om allt mellan himmel & jord samt en riktigt smarrig middag, ja och självklart kaffe! Riktigt trevligt =)

Nu tänkte jag bjuda på en bild på "det nya köket", he he nejdå men tänk va nya gardiner & en skänk kan göra susen!


                                                 
Den fina skänken                                                              Nya gardinerna


                                     <3 Vårt lilla Kärlekaltare <3

Kommentarer
Postat av: emma eskilsson

Det blev jättefint lisa :P Vill oxå bo i hus hehe :P

Postat av: bebbe

gillar starkt ert altare :) så fint så!!! ses på lördag, ska bli så kul! pusselipuss

2009-03-11 @ 18:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback