Vilken dag :)

Ja det har det verkligen varit..Som ni vet så sprang jag ju över till Linda som bjöd på lunch, kaffe & skvaller! Satt och busade med Oliver och hade det trevligt! Åkte sen med Melissa till Dans jobb och hälsade på så att Linda fick vila, hon fick sån huvudvärk! Innan vi hälsade på Dan så var vi en sväng på stan, fikade tårta på Wienarn och hade det allmänt mysigt, jag kan lova att man har kul när man är ute på vift med en 2 åring :)

Sen hem till dom för att lämna Melissa och då hade söta Linda dukat bordet och bjöd även på middag..Efter middagen åkte jag och Dan in till stan och gjorde några ärenden, sen tillbaka för lite kaffe och kortspel :) Lång dag hos Ljungbergarna idag, men det har varit riktigt trevligt :) Tack för allt <3

Pratade nyss med min älskling, saknar honom så mycket, men imorgon är han hemma igen!! Nu ska jag snart möta Emma på Fejjan, och då blir det poker för hela slanten!



Kommentarer
Postat av: Marie Nygren

Så....ändrat och klart för Linda att hälsa på i bloggen :-)



Kramizar

Postat av: Elin - Design&Makeup

Du har inte längre det högsta budet på auktionen. Det högsta ligger nu på 80:-

2009-03-27 @ 10:29:00
URL: http://designandmakeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback