Igår..

Igår va det verkligen full rulle, och när jag väl hade en liten stund jag skulle kunnat blogga på somnade jag! Dagen igår började med att Fredde var hos frissan och fixade håret, det blev så jävla snyggt, verklingen annorlunda, jag fixade naglarna :) Sen hem för att packa i bilen och göra det sista och när vi skulle ta en hejdå cigg med Fam Ljungberg hade Molly börjat föda, det var så spännande och vi tittade på 2 valpar födas, jag fick hjälpa till och tvätta dom små, aaw så söta :)


Efter mycket om occh men kom vi iallafall väg till Uppsala och där var vi tvugna att första handla allt som fattades, men det var kul..! Shopping :)


Sen hem på fika till svärföräldrarna och sen vidare igen till Freddes barndomskompis Thomas med hans flickvän Sara, gud vilken trevlig kväll vi hade, vi kände att vi inte ville åka därifrån på kvällen för att det var så trevligt :)


Jag håller er Uppdaterade under dagen :) Lovar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback